“Meie ettevõtte loomine on mingil moel romantiline lugu sellest, kuidas koostöö ühes ettevõttes sujus sujuvalt ühisesse pereettevõttesse. Kuna me alustasime koos, pidime süvenema oma äri kõikidesse peensustesse. Laiendasime sortimenti, kohtusime juustutootjatega, tegime ekskursioone tehastesse ja väikefarmidesse Eestis ja Lätis, kus nad õppisid üksikasjalikult kõiki tootmisetappe.
Alustasime hulgimüügist. Paljud Eesti restoranid on valinud Läti tooted. Ja õigustatult, miks maksta Euroopa kaubamärkide eest 30–40% rohkem, kui meie Baltikumis pole need tooted mitte ainult väga maitsvad, vaid ka keskkonnasõbralikud, ilma säilitusaineteta, võiks öelda “Bio”.
19. mail 2017.a. avasime Balti jaama turul jaemüügiklientidele juustuleti. Tahtsime väga kodumaist tootjat toetada, nii et meie sortimendist leiate peale suure valiku juustu, samuti piima, võid, kodujuustu, hapukoort, mis on populaarsed kaugel väljaspool Eestit.
Meeskonnavaim on meie jaoks oluline, kuna meeskond on omamoodi pere. Ja edu üldiselt sõltub suurel määral sellest, kui sõbralik on ettevõttes mikrokliima ja vastastikune mõistmine.”